En vest ble det…

Bare en vest ja… Skulle jo ha blitt en genser, men jeg visste jo at jeg ikke hadde nok garn. Garnet jeg har brukt har ligget her i minst to år, og det var dessverre helt umulig å finne mer av det og i akkurat samme farge. Så da ble det altså bare en vest. Det var jo en skuffelse at jeg ikke fikk tak i garn… Jeg forsøkte med annet mohairgarn, men det ble et avvik både i farge og tykkelse på garnet, og jeg ble ikke fornøyd.

Jeg holder nemlig på med «garnslanking» som man kaller det. Jeg har pålagt meg selv kjøpestopp inntil jeg har brukt opp alt garnet jeg har liggende.

Legg igjen en kommentar

