Garnet Savona

Jeg kjøpte store mengder av dette garnet i fjor… For noen uker siden tok jeg det frem å begynte å strikke en vest til meg selv. Vel ferdig med vesten satt jeg å festet tråder, jeg dro litt i plagget, og plutselig gled en av trådene jeg hadde festet ut og plagget begynte å rakne! Dette skjedde flere steder. Garnet er rett og slett så glatt at det sklir fra hverandre! Ikke hadde jeg festet med veldig korte tråder heller… Frustrert rakk jeg opp hele greia! Nå har jeg heklet en genser av garnet, men det er festet med utrolig lange tråder, så nå får en jo håpe det holder. Hekling rakner jo ikke like lett som strikket.

Men mykt og deilig er garnet ja…

Genseren legges ut i butikken min på Etsy.


Legg igjen en kommentar

